Linkblog

Linkblog

 Sziasztok

Tudom, volt pár rajongom aki mindig is várta a Ps1-es játékok tesztelését. Én is nagyon szerettem videókat csinálni róla, de hát közbe jött valami. Azt hiszem a nyár óta nem is csináltam új részt, mert úgy gondoltam nem érdekelhet senkit sem. De valamelyik nap elkezdtem újra Ps1-es játékokat nyomni. Szerintem jó ötlet folytatni. Most már más felvevő programot használok, nem kell emulátorozni, meg Hypercam-ezni. Nem MOvei Makert használok már hanem Sony Vegas 9.0-t. Szerintem ezzel jobb lesz mindenkinek. Mindenkit várok vissza a blogomra, merg az accuntomra.

https://youtube.com/bloodhawkxd

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://playstationboss.blog.hu/api/trackback/id/tr991790561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása